Kiedy firma pojawia się na rynku, nikt nie wie o jej istnieniu. Gdy istnieje od dłuższego czasu i na rynku co chwilę pojawia się kolejna konkurencja, coraz mniej się o niej mówi. Ważne jest więc, aby na każdym etapie istnienia firmy, w odpowiedni sposób ją promować. Musi cały czas dawać otoczeniu do zrozumienia, że jest i że warto korzystać z jej oferty. Można to robić na wiele sposobów, a jednym z nich jest rozdawanie wszelkich gadżetów reklamowych, na przykład kalendarzy i notesów.
Kalendarz książkowy i notes, jako element identyfikacji wizualnej firmy
Takie przedmioty jak kalendarz książkowy oraz notes z grawerem, są elementami identyfikacji wizualnej firmy. Co za tym idzie, tworzą wizerunek firmy. Dlatego ważne jest, aby wykonać je i wykończyć w zgodzie z innymi elementami wizerunkowymi danego podmiotu. Muszą ściśle kojarzyć się z konkretną firmą, ale też powodować, że będzie dzięki nim postrzegana jako profesjonalista.
Zarówno podręczne kalendarze reklamowe jak i notesy reklamowe również, można wykończyć na wiele różnych sposobów. Warto zadbać o dodatki, które uczynią te przedmioty wyjątkowymi i wyróżnią się na tle konkurencyjnych. Dziś kalendarze i notesy firmowe zamawia wiele firm, bo to naprawdę gadżety reklamowe, które generują wiele korzyści. Dlatego im lepiej są wykonane i wykończone, tym więcej zysków mogą przynieść firmie.
Planując sposób wykończenia kalendarzy i notesów, warto wziąć pod uwagę logo. To podstawowy znak, który musi znaleźć się na oprawie kalendarza czy notesu. Sama oprawa jest bardzo ważna. Dużym zainteresowaniem cieszy się notes w skórzanej oprawie. Kalendarz w skórze też wygląda profesjonalnie. Jednak świetną alternatywą może być oprawa twarda, zadrukowana efektowną grafiką. Całość warto wzbogacić gumką do zamykania w kolorze, jakim dana firma posługuje się w swojej identyfikacji wizualnej. Poza gumką dobrze jest też mieć wstążkę z nadrukiem, która będzie zaznaczać ważne miejsca w kalendarzu, czy notesie. Możliwości wykończenia kalendarzy i notatników zależą nie tylko od pomysłowości zamawiającego, ale przede wszystkim od możliwości producenta.
Kalendarz książkowy z logo i notes – komu je rozdawać?
Skoro mówimy o tym, że kalendarz książkowy z logo oraz notes z grafiką mają być reklamą firmy, pytanie co robić z tymi przedmiotami, komu je rozdawać. W pierwszej kolejności warto rozdać je pracownikom, bo niezależnie od tego, czy będą to kalendarze, czy notesy z logo, przydadzą się w czasie pracy, do planowania różnych zadań i spotkań, do sporządzania ważnych notatek. Pracownicy zabiorą te przedmioty na spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje, zabiorą do domu. Wszędzie tam będą się stykać z potencjalnymi klientami. Odpowiednio wykonane, na pewno będą wzbudzać zainteresowanie.
Mały notes a5 firmowy, a także kalendarz, można podarować zasłużonym klientom, na przykład tym stałym. Niektóre modele świetnie sprawdzą się jako upominek dla potencjalnych klientów, którzy odwiedzą daną firmę. Kalendarz firmowy i notes warto mieć w czasie eventów i targów, a także innych wydarzeń branżowych. Rozdając je nawet przypadkowym osobom, można zwrócić uwagę na swoją firmę.
Elegancko wykonany notes z gumką w skórzanej oprawie, z eleganckim logo, można przeznaczyć na prezent dla kontrahentów, partnerów biznesowych. Można podarować go na różne okazje, urodziny, imieniny konkretnych pracowników. Im więcej osób otrzyma ten przedmiot wykończony zgodnie z wizerunkiem firmy, tym lepiej i skuteczniej będzie działała reklama.
Producent kalendarzy książkowych i notesów
Produkcja kalendarzy książkowych i notesów musi przebiegać profesjonalnie i zgodnie z oczekiwaniami zamawiających. Warto, by producent sam zaproponował jakieś konkretne rozwiązania – ciekawe kalendarze czy notes dla firmy. By wykazał się doświadczeniem i wiedzą, w konsekwencji tego wyjaśnił, jak obecnie tworzy się te materiały reklamowe. Nie każdy producent ma jednakowe możliwości, dlatego trzeba dokonać wyboru. Niech więc będzie to firma, która zajmie się wszystkim profesjonalnie. Dobrze wykonane materiały reklamowe zapewnią satysfakcjonujące efekty w zakresie całej kampanii marketingowej. Takie stworzy tylko profesjonalista.